DU ÄR VAD DU LÄSER

DU ÄR VAD DU LÄSER

Wednesday, July 28, 2010

Detta är Kikan

Jag får tacka så mycket för att ha blivit "delägare" i denna eminenta bokblogg. Precis som Annaluna är jag en bokälskare av stora mått. En dag skall jag köpa mig ett hus och då skall ett av rummen få tjänstgöra som bibliotek. Men än så länge ryms min boksamling i ett antal fullproppade och inte allt för organiserade Billybokyllor.

Lycka för mig är att alltid ha en hög med olästa böcker hemma så att jag när jag har läst ut en kan stryka med fingret längs raderna av böcker och alltid hitta något nytt att läsa.

Sedan tidigare driver jag bloggen Hemma hos Kikan. Nu kommer jag även att skriva några rader om de böcker jag plöjer här på bloggen. Så är ni ute efter något bra att läsa eller helt enkelt funderar på någon bok. Ta en titt här först!

Och ja, visst skrev vi brev som var på 80 handskrivna A4 sidor jag och Annaluna...tror att jag måste leta fram dessa inom kort. Det är ju för sjutton hela vår tonår som finns nedpräntad där.

No comments:

Post a Comment