DU ÄR VAD DU LÄSER

DU ÄR VAD DU LÄSER

Tuesday, October 19, 2010

På konferens i Bålsta...


...Och jag har just hållt ett litet föredrag inför typ 70 pers (inte alls om böcker).Jag var så satans nervös innan, men det gick helt okej. Jag fick dem till och med att skratta några gånger. När det var frågestund var det en som sa att hon tyckte att jag var en pärla och alla applåderade. *Rörd*

Har en halvtimme till mitt förfogande innan hemåk, och såg precis Leveransavisning för Lyckan, kärleken och meningen med livet på mailen. Perfekt! Jag gillar att läsa sånt när jag är ute på resa, och om ett par veckor ska jag åka på businesstrip till Amsterdam. Då ska den och Lyckan säljs separat av Lolly Winston följa med. Jag är sugen på lite chicklit... Att båda heter Lyckan-någonting känns ju extra varierande...

Tills dess har jag tre böcker som skall vara utlästa:
- De fattiga i Lodz (Tegelsten! Tung både i ämne och vikt)
- Den vidunderliga kärlekens historia (Love it!)
- Edgar Allan Poe, novellsamling (Inte så lättläst)

Ikväll ska jag ut på arbetsmiddag med en kollega från spanska kontoret, kul! Men, mindre tid till läsning...

Keep on reading, folks.

No comments:

Post a Comment